×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۸ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز نهضت ساخت پل در راه های روستایی خراسان شمالی

اقتصادتهران: استاندار خراسان شمالی گفت: امسال ساخت پل و آبنما در راه روستاهای استان که دچار مشکل ارتباطی هستند، آغاز می شود تا مشکلات مردم در حوزه راه دسترسی به حداقل برسد.

محمدعلی شجاعی، پنجشنبه در بازدید از روستاهای سیلزده بخش قوشخانه شیروان اظهار داشت: با کاهش بارندگی ها و فروکش کردن سیلاب ها، تا سه روز آینده قطع راه های روستایی استان رفع و مسیر تمام این روستاها بازگشایی می شود.

بر اساس اعلام اداره راهداری خراسان شمالی، بر اثر بارندگی های چند روز اخیر و جاری شدن سیلاب، هنوز راه ارتباطی ۳۵ روستایی در شهرستان های مختلف این استان همچنان مسدود است.

استاندار، یکی از معضلات خراسان شمالی را راه های ارتباطی و نبود زیرساخت های مناسب در این بخش خواند و گفت: در این خصوص جلسه ستاد بحران به صورت منظم برگزار شده تا برای روستاهایی که هم اکنون راه ارتباطی آنها، مسدود است به صورت موقت پل زده شود.

شجاعی با اشاره به مشکلات مردم روستایی در سیل اخیر، افزود: هر چهار شهرستان استان به یکی از معاونان استاندار سپرده شده تا کارها و اقدامات اولیه را انجام دهند و ظرف سه روز آینده مشکلات حوزه راه تدبیر و جمع شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بازدید از روستای زو در بخش قوشخانه شیروان، نیز گفت: برای حل مشکلات مردم این روستا در راه ارتباطی ظرف سه روز آینده برای آنان پل موقت زده می شود و برای نوسانات برق با فرمانداری هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت.

استاندار خراسان شمالی به همراه نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی، عصر امروز از روستاهای سیلزده زو، باغ و دده خان در بخش قوشخانه این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات ساکنان این مناطق قرار گرفت.

به گزارش ایرنا براساس برآوردهای اولیه، سیل چند روز اخیر ۱۶۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال خسارت به حوزه های مختلف شهرستان شیروان وارد کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches