×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز فعالیت فرآموز منطقه ۷ با رویکرد کنترل خشم در کودکان

تهران اکونومی: مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۷ از افتتاح فرآموز با رویکرد کنترل خشم ویژه کودکان و نوجوانان و با هدف آموزش مهارت‌های رفتاری به آنها به شیوه تعاملی و از طریق بازی و روش‌های غیر مستقیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، شهرام عطارزاده با اعلام این مطلب افزود: مرکز فراموز با رویکرد کنترل خشم به زودی در ساختمان جدید کنترل خشم در خیابان اجاره دار افتتاح خواهد شد تا با برگزاری کلاس های کنترل خشم، شهروندان را با شیوه های مهار خشم و غضب آشنا کند.

وی تصریح کرد: همزمان با افتتاح مرکز فرآموز، مرکز کنترل خشم که سال گذشته در بوستان آزادگان به بهره برداری رسید نیز به این ساختمان انتقال پیدا می‌کند.

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۷ اذعان داشت: مراکز کنترل خشم و فرآموز، مراکزی دارای رویکردهای همسو هستند، با این تفاوت که فعالیت مرکز فرآموز برای گروه سنی کودکان و مرکز کنترل خشم برای گروه سنی بزرگسالان است.

وی با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته نخستین مرکز کنترل خشم ایران با هدف کمک به گروه های آسیب پذیر و کنترل خشونت و جرایم در منطقه ۷ افتتاح شد، گفت: در مدت زمان ۳ ماه از راه اندازی مرکز کنترل خشم بیش از ۱۰۰ نفر از خدمات مختلف این مرکز بهره مند شدند.

عطارزاده یادآور شد: به منظور تخصصی تر شدن مهارت کنترل خشم، مرکز فرآموز در منطقه به بهره برداری خواهد رسید تا به این ترتیب کار آموزش کنترل و مهار خشم در ۲ سطح مختلف برای کودکان و بزرگسالان صورت گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches