×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز طرح استقبال از بهار در معابر و بوستان‌های شمال شرق تهران

تهران اکونومی: معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از آغاز طرح استقبال از بهار در منطقه خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به فصل بهار و ایام نوروز طرح‌های جهادی اداره خدمات شهری در غالب طرح استقبال از بهار آغاز شده و در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴ حمید  ناصحی با اعلام این خبر افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال وعید نوروز ، اداره خدمات شهری منطقه به همت واحد های نواحی نه گانه در طرحی هماهنگ با کل ادارات خدمات شهری نواحی و به صورت همزمان به جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان، به استقبال نوروز خواهد رفت.
وی در ادامه افزود: طرح استقبال از بهار امسال شامل ۱۴ آیتم بوده در ۴ بازه زمانی ۱۵ روزه از اول اسفند ماه آغاز و تا پایان آن ادامه خواهد داشت و بر این اساس نواحی نه گانه مطابق فایل پیش بینی اقدام به اجرای طرح و آمار عملکرد خود را در پایان هر بازه به این اداره ارسال می‌کنند.
ناصحی خاطر نشان کرد: بازدید های مستمر و هفتگی طرح مذکور در سطح محدوده منطقه از طریق این اداره انجام و عملکرد ادارات خدمات شهری نواحی نه گانه ارزیابی می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches