×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز ششمین همایش بین المللی قلب و عروق رضوی در مشهد

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت : در این همایش ۷۰۰ فوق تخصص داخلی و خارجی از استادان برجسته ایران و جهان اخرین دستاوردها ی روز در زمینه جراحی قلب و عروق را بر رسی میکنند.

به گزارش ستاد خبری ششمین همایش بین المللی قلب و عروق رضوی ، دکتر سعید عبدالحسینی افزود : از حدود ۲۰۰ مقاله رسیده به این همایش ۱۳۰ مقاله بر گزیده در قالب سخنرانی و پنل در این همایش سه روزه ارائه می شود.

او گفت : سه بخش بررسی درمان آیزنبرگ که از ظرافت‌های عملی جراحی است، پاک کردن رگ‌های کرونر با شیوه‌های جدید و ترمیم دریچه میترال بدون استفاده از وسایل گرانقیمت، از محورهای این مقالات است.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی رضوی ،بررسی آخرین دستاوردهای علمی در خصوص درمان‌های جدید فشار خون، تعویض دریچه آئورت و میترال، بکارگیری درمان‌های جدید در خصوص بیماری‌های قلبی مادرزادی با استفاده از سلول‌های بنیادی را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از کنگره بین المللی قلب و عروق بر شمرد.

دکتر عبد الحسینی هم چنین از برگزاری ۹ کارگاه تخصصی، انتشار کتاب از برگزیده مقالات ارائه شده و فرصت تبادل نظر و گفتگو با اساتید طراز اول جهان به عنوان دیگر امتیازات این همایش یاد کرد.

ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی با همکاری انجمن جهانی جراحان قلب و قفسه سینه، همزمان با دومین همایش پرستاری بیماری‌های قلبی ازامروز تااول شهریور در سه سالن کنفرانس بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

۴۲مهمان خارجی از کشورهای مختلف جهان از جمله المان انگلستان ،امریکا، هندوستان، ازبکستان، ترکیه، یونان، کانادا،نیوزیلند، برزیل ،عربستان، اسپانیا ،کره، سوریه، رومانی، هلند چین و افغانستان در این همایش حضور دارند.

 

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches