×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز دوره‌های تربیت مربی سطح ۲ شمسه آئینی در پایتخت

اقتصادتهران: دوره تربیت مربی – کارگاههای آموزشی جشنواره‌های آئینی شمسه۴ آغاز شد.

سعید کارگران دبیر اجرایی گروه جشنواره های آئینی شسه و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یک شهرداری تهران در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه گفت: دوره های کارگاهی تربیت مربی سطح ۲ جشنواره های آئینی شمسه با حضور علی باقری فر، دبیر تخصصی جشنواره آئینی دعا و نیایش شمسه۴، قاسم درزی استاد دانشگاه و مولف کتب نهج البلاغه و مسئولین خانه های قرآن و دبیر کانون‌های سرای محلات پهنه شمال در مسجد همت تجریش و مسجد اعظم تجریش برگزار شد.

وی افزود: تاکیدات دکتر قالیباف شهردار تهران مبنی بر اینکه مباحث قرآن، نماز و اذان در شهرداری تهران بر اساس تفکر مسجد محوری است در این زمینه مورد توجه قرار گرفته و دوره تربیت مربی – کارگاهای آموزشی جشنواره آئینی شمسه ۴ در مساجد شهر تهران برگزار می شود.

کارگران اظهار داشت: این دوره ها و کارگاها از ۳۱ تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۱ شهریور در دو رشته (نهج البلاغه، دعا و نیایش) در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ادامه خواهد داشت.

حمید پیرزادی فخر دبیر اجرایی دبیرخانه آئینی مجموعه جشنواره های شمسه نیز در این باره گفت: رویکرد مباحث در رشته نهج البلاغه،« سبک زندگی اجتماعی و آشنایی با نهج البلاغه» است که توسط اساتید و متخصصین این حوزه تدریس خواهد شد.

وی افزود: همچنین رویکرد مباحث رشته دعا و نیایش، «جایگاه دعا و نیایش در قرآن»،«مناسبات همسایگی از منظر صحیفه سجادیه »، «حقوق و تکالیف شهروندی از منظر صحیفه سجادیه»، «آشنایی با مفاهیم دعای کمیل»، «نیایش و خانواده»، «آشنایی با مفاهیم دعای مکارم الاخلاق» و «آسیب شناسی نیایش» است که توسط اساتید و متخصصین این حوزه تدریس می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches