×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از آغاز جشنواره مشکات خبر داد و گفت: این جشنواره در ۵ محور فضای سبز شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، هویت و سیمای شهر و حقوق و تکالیف شهروندی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، ابوذر حسینی با اعلام این خبر گفت: جشنواره مشکات، سازوکاری است مبتنی بر هم آموزی مشارکتی که استمرار و ارتقای کمی و کیفی خانه های علم و زندگی در محلات تهران را از طریق تبلیغ، تشویق و ایجاد محرک‌ها و انگیزه های رقابتی در دوره های زمانی خاص (سالانه)، ممکن می سازد.

وی با اشاره به ویژگی های اختصاصی جشنواره مشکات امسال گفت: استفاده از تمامی ساختارهای مرتبط از سطح کلان مدیریتی شهرداری تهران تا سرای محلات، هماهنگی و همگامی ۱۶ سازمان مدیریت شهری در جهت گیری های آموزش شهروندی و معرفی موقعیت های آموزشی به شهروندان با بهره‌گیری از فرصت های آموزشی از ویژگی های مهم این دوره مشکات است.

حسینی افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در ۳ گروه سنی شامل گروه اول: کودکان (۵ تا ۱۱ ساله)، گروه دوم: نوجوانان (۱۲ تا ۱۷ ساله) و گروه سوم: بزرگسالان (۱۸ سال به بالا) می توانند آثار خود را ارایه دهند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ با اشاره به قالب‌های شرکت در جشنواره برای هرگروه سنی افزود: آثار گروه اول جشنواره مشکات در قالب نقاشی، انشاء و جمله سازی بر اساس تصاویر، قالب گروه دوم عکاسی، داستان کوتاه و تصویر برداری و همچنین قالب گروه سوم یا بخش تخصصی شامل عکاسی، کاریکاتور، انیمیشن و شعر است.

وی بخش جنبی منطقه ای یا نوجوانان را از بخش‌های دیگر این جشنواره محلی عنوان کرد و گفت: در بخش نوجوانان سرود َاسمان آبی، زمین پاک در نظر گرفته شده است.

حسینی تصریح کرد: علاوه بر اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه جشنواره، در مرحله نهایی داوری نیز به برگزیدگان اول تا سوم هر قالب در هر محور مجموعا ۴۳۲ نفر در شهر تهران جوایز نقدی اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: شهروندان منطقه ۴ می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس meshkat.mytehran.ir و یا با شماره ۷۷۲۴۴۳۷۴ اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه ۴ تماس حاصل نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches