×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به کار پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای سازمان مالیاتی

اقتصادتهران: پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای سازمان امور مالیاتی کشور با حضور معاون استاندار مازندران، مدیران ستادی و استانی سازمان و تنی چند از شخصیت های برجسته دنیای ورزش در خزرآباد ساری آغاز به کار کرد.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، در مراسم افتتاحیه این جشنواره که روز یکشنبه چهارم مهرماه و با شرکت بیش از ۶۰۰ ورزشکار از ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور در سالن ورزشی حضرت علی بن ابیطالب(ع) خزرآباد ساری برگزار شد، برای نخستین بار مشعل این مسابقات روشن شد و در جریان آن از ۳۵ فرزند شهید شرکت کننده در این دوره از مسابقات و همچنین فرزندان همکاران سازمان که در رشته های مختلف ورزشی دارای مقام کشوری و جهانی بودند، تجلیل بعمل آمد.

جشنواره امسال با شعار «مالیات،سلامت و توسعه » برگزار شده و ورزشکاران در پنج رشته والیبال، فوتسال، آمادگی جسمانی، پینگ پنگ و شطرنج به رقابت با یکدیگر می پردازند.

گفتنی است استان مازندران برای دومین سال پیاپی، میزبان این جشنواره فرهنگی ورزشی است و قرار است دو اختتامیه نیز برای این جشنواره در روزهای چهارشنبه هفتم مهرماه و شنبه دهم مهرماه برگزار گردد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches