×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به‌کار بزرگ‌ترین نمایشگاه قطعات خودرو منطقه خاورمیانه؛ فردا

اقتصادتهران: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که بزرگترین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو خاورمیانه محسوب می شود، فردا با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در تهران و با حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت گشایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران؛این نمایشگاه از فردا تا ۲۸ آبان ماه با حضور ۲۳ کشور مناطق مختلف جهان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به‌کار می کند.

در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو ۹۸۰ شرکت داخلی و خارجی؛ نوین ترین تجهیزات، صنایع و خدمات مرتبط با حوزه قطعات و مجموعه‌های خودرو را عرضه و به نمایش می‌گذارند که از این تعداد ۴۳۶ شرکت داخلی و ۵۴۳ شرکت نیز خارجی هستند.

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت هایی از ۲۳ کشور؛ ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، آلمان، هلند، ایتالیا، بلژیک، دانمارک، امارات متحده عربی، اتریش، استرالیا، اسپانیا، ژاپن، سوئد، بنگلادش، مالت، فرانسه، بلغارستان، انگلیس، آرژانتین و تونس نیز نوین ترین تولیدات و تجهیزات خود را ارائه خواهند کرد.

اهمیت یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران موجب شده است تا برخی از کشورها از جمله آلمان،چین،ترکیه، تایوان، کره جنوبی، هند و آلمان در این نمایشگاه به صورت گروهی(پاویون) حضور یابند.

فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری‌های خارجی، معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه‌ها و شرکت‌های داخلی، بستر سازی برای توسعه مبادلات و همکاری های صنعتی شرکت‌های ایرانی و خارجی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات موفق جهانی به کشور، و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران از ۲۵ تا ۲۸ آبان هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches