×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز بهسازی سیمای شهری منطقه ۷ از اول اسفندماه

اقتصادتهران: رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۷ از انجام فعالیت های ویژه این اداره در قالب طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: در این طرح کاهش مزاحمت های صنفی و جلب آسایش شهروندان از جمله اقداماتی است که در دستور کار منطقه قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین گنابادی با اعلام این مطلب افزود: همه ساله شهرداری تهران به منظور استقبال از سال نو طرح های ویژه آماده سازی شهری را به لحاظ زیبایی بصری و نگهداشت محیط اجرا می کند.

وی با اشاره به آغاز این طرح از اول اسفند ماه تا سی و یکم فروردین سال آینده، خاطرنشان کرد: بهسازی وضعیت ظاهری کیوسکها (شستشو ورنگ آمیزی)، کاهش مزاحمت های صنفی و جلب آسایش مردم از قبیل صدورآراء جدید و پیگیری اجرای آراءبند ۲۰ ماده ۵۵ (جلوگیری از مزاحمت های شغلی صنوف) از جمله اقدامات اداره ساماندهی در طرح استقبال از بهار است.

به گفته رئیس اداره ساماندهی منطقه ۷ اطلاع رسانی، نصب استند و بنردرسطح منطقه، برپایی ایستگاه اطلاع رسانی مدیریت جانوران مضر شهری، تشدید عملیات کنترل ومبارزه با موش، توزیع تله چسبی، توزیع کتابچه آموزشی و کنترل صنایع و مشاغل آلاینده محیط زیست از دیگر مواردی است که در این طرح اجرا خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches