×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز بانکداری دیجیتال در بانک دی

اقتصادتهران: بانکداری دیجیتال در بانک دی با راه اندازی خدمت افتتاح حساب غیر حضوری در بستر همراه بانک و اینترنت بانک جدید کلید خورد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمدعلی بخشی‌زاده عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: با توجه به آماده سازی زیر ساخت‌های لازم برای اجرایی شدن بانکداری دیجیتال در بانک دی، با تغییر نرم افزارهای همراه بانک و اینترنت بانک، ورود بانک به عرصه دیجیتالی شدن آغاز شد.

وی با اشاره به ظهور پدیده دیجیتالی شدن خدمات مالی و بانکی در عرصه بانکداری مدرن و لزوم ورود بانک‌های ایرانی به این عرصه تصریح کرد: بانک دی با مدنظر قرار دادن ضرورت حرکت به سمت دیجیتالی کردن فرایندهای ارائه خدمت، پس از تکمیل مجموعه ماشین‌های بانکی شامل؛ خودپرداز، خودگردان، پایانه غیر نقد، کیوسک کارت هدیه و خودبانک، در گام ابتدایی با تغییر نرم افزارهای همراه بانک و اینترنت بانک دی، اقدام به توسعه دامنه خدمات غیرحضوری خود کرده است که فرایند افتتاح حساب غیرحضوری و تعریف امضای دیجیتال برای مشتریان در زمره مهمترین این خدمات است.

وی افزود: فرآیند شروع استفاده از خدمات و تعریف مشتری یکی از مهمترین فرآیندها در نظام بانکی است که بانک دی با تغییر نرم افزارهای همراه بانک و اینترنت بانک، قابلیت افتتاح حساب غیرحضوری و احراز هویت دیجیتال را برای مشتریان در بستری امن و راحت فراهم کرده است.

بخشی زاده با اشاره به گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده حداکثری مشتریان از خدمات غیرحضوری بانکی گفت: با توسعه بانکداری دیجیتال در بانک دی مشتریان می‌توانند با کاستن از رفت و آمدهای خود به شعب و دسترسی شبانه روزی به خدمات بانکی، قسمت عمده ای از خدماتی را که از شعبه دریافت می‌کردند، از این پس به آسانی و در نهایت سرعت و امنیت به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

معاون فناوری اطلاعات بانک دی با اعلام اینکه به زودی فرایند غیرحضوری درخواست تسهیلات نیز برای مشتریان طراحی خواهد شد، گفت: بانک دی با چشم انداز یک بانک دیجیتالی کارآمد، امن و سهل، در نظر دارد با روزآمدی کلیه خدمات خود و گسترش دامنه خدمات غیرحضوری، نقش خود را در اکوسیستم مالی- بانکی کشور و افزایش رضایت مشتریان ایفا کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches