×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از آغاز اجرای طرح اوقات فراغت در ۹ مدرسه منتخب در منطقه ۴ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ابوذر حسینی با بیان این مطلب افزود: این طرح که برای دومین سال پیاپی در سطح شهر تهران برگزار می شود، سال گذشته در ۱۱۰ مدرسه به صورت آزمایشی اجرا شد که چهار مدرسه آن در منطقه ۴ بود.

وی با اشاره به اینکه امسال در ۹ مدرسه مهدیه، هرمزآرش، کوثر، غیاثوند، عباسپور، حکمت، حضرت زهرا، جوادالائمه و کانون ترنم در مقاطع ابتدایی و متوسطه طرح مذکور برگزار خواهد شد گفت: طرح اوقات فراغت با هدف بهبود گذران اوقات فراغت دانش آموزان با بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی شهر تهران، توسعه روحیه نشاط و سرور در میان دانش آموزان مبتنی بر ارزش‌های ملی و آیینی و اخلاق اسلامی، خلاقیت، خودشکوفایی، رشد مهارت‌ها، تقویت اعتماد به نفس و. . . در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و سلامت از دوشنبه پنجم مرداد در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۳ اجرا خواهد شد.

معاون اجتماعی منطقه۴ در پایان از دانش آموزان علاقمند دعوت کرد تا جهت ثبت نام و شرکت در برنامه‌ها به نزدیک‌ترین پایگاه در یکی از مدارس مذکور مراجعه کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches