×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آرامش در بازار سکه و طلا

اقتصادتهران: صرافان سکه و ارز امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را با ۴۰ ریال افزایش نسبت به میانگین قیمتی دیروز ۳۷ هزار و ۷۶۷ و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۵۰۰ ریال کاهش ۱۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۵۰۰ ریال داد و ستد کردند.

به گزارش ایرنا، قیمت هر یورو در سامانه نظارت ارز (سنا) تا زمان انتشار این خبر ۴۳ هزار و ۲۷۲ ریال ثبت شده است که نسبت به میانگین قیمت‌ها در پایان معاملات دیروز ۱۳۴ ریال افت دارد.

میانگین قیمت دلار و یورو در سامانه سنا تا ساعت ۱۸ دیروز که معاملات به پایان می رسد، به ترتیب ۳۷ هزار و ۷۲۷ ریال و ۴۳ هزار و ۴۰۶ ریال بود.

در معاملات امروز، هر پوند انگلیس ۴۹ هزار و ۲۷۴ ریال به فروش رفت و نسبت به دیروز افت ۲۴۰ ریالی را ثبت کرد.

هر درهم امارات به عنوان یکی از ارزهای اثرگذار بر شاخص قیمت دلار در بازار آزاد ۱۰ هزار و ۳۶۵ ریال فروخته شد که نسبت به دیروز تغییری نداشت.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۸۲۰ ریال و هر یورو را ۴۳ هزار و ۷۲۰ ریال اعلام کرد.

آرامش در بازار طلا

بر اساس قیمت های اعلام شده در تارنمای اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز ثابت ماند و ۱۱ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال به فروش رفت.

هر قطعه نیم سکه با ۱۵ هزار ریال کاهش ۶ میلیون و ۴۹۵ هزار ریال و هر ربع سکه با ۱۰ هزار ریال کاهش ۳ میلیون و ۷۹۵ هزار ریال عرضه شدند.

سکه گرمی نیز امروز تغییر قیمت نداشت و ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال قیمت خورد.

اتحادیه طلا قیمت جهانی هر اونس طلا را یک هزار و ۲۲۴ دلار و ۴۰ سنت اعلام کرد که نسبت به دیروز ۲۰ سنت افزایش دارد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۱۰ ریالی به خریداران عرضه می شود که تا زمان انتشار این خبر تغییری در مقایسه با دیروز نداشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches