×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آخرین مهلت ثبت نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی مسابقات جهانی مهارت،  ۱۵ اردیبهشت ماه،

اقتصادتهران: آخرین مهلت ثبت نام هفدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت _ ابوظبی-۲۰۱۷  تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، علاقمندان به شرکت در هفدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل وچهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی– ۲۰۱۷ می توانند تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال جامع  این سازمان به آدرس: http://advari.irantvto.ir  اقدام نمایند و پس از ثبت نام، مدارک لازم را برای تأیید به یکی از  مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تحویل  دهند.

بنا بر این گزارش، ثبت نام الکترونیکی در پرتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرسadvari.irantvti.ir تا  ۹۵/۲/۱۵ ادامه دارد.

این گزارش می افزاید: شرط سنی برای داوطلبان رشته های ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک و آکواترونیک متولدین ۱۳۷۰/۱۰/۱۱ به بعد و برای سایر رشته‌ها متولدین۱۳۳۷/۱۰/۱۱ به بعد است و متولدین ۱۳۷۹/۱۰/۱۱ به بعد شرایط سنی حضور درمسابقات ملی مهارت را دارا نیستند.

 به گزارش پیک مهارت آنلاین، جوانان ماهر شامل کارآموزان وآموزش دیدگان مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته های کار و دانش، فنی و حرفه‌ای و نظری، دانشجویان آموزشکده‌های فنی و حرفه ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می‌توانند با رعایت شرایط سنی ذکر شده در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches