×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آتش سوزی در حوالی میدان ولیعصر (عج) به خیر گذشت

اقتصادتهران: سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش سوزی رخ داده در محدوده منطقه ۶ گفت: ساعت ۱۰٫۰۶ امروز آتش سوزی در یک ساختمان اداری واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر (عج) رخ داد که آتش نشانان ظرف مدت دو دقیقه خود را به آنجا رسانده و آتش را مهار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، جلال ملکی گفت: در این آتش سوزی ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیک و خودرو تنفسی اعزام شدند تا محل آتش سوزی را که یک ساختمان هشت طبقه اداری که دارای طبقات زیرین بود خاموش کنند.

او با بیان اینکه اتش سوزی در طبقه منفی ۴ و در انبار بایگانی کاغذهای از تاریخ گذشته رخ داد گفت: به سرعت سیستم های اعلام حریق مجموعه عمل کردند و به واسطه دود ناشی از سیستم تعدادی از کارمندان مجموعه داخل ساختمان گرفتار شده بودند که با کمک پرسنل آتش نشانی کارمندان خارج شده و آتش مهار شد.

ملکی با بیان اینکه این آتش سوزی هیچ مسدومیتی به همراه نداشته است گفت: هم اکنون محل در حال ایمن سازی بوده و ترافیک خاصی در محدوده منطقه وجود ندارد.

گفتنی است به محل وقوع حادثه رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۶، شهردار ناحیه ۳ منطقه و رییس بازرسی در محل آتش سوزی حاضر شده و شرایط را برای اطفای حریق و عملکرد مناسب نیروهای آتش نشانی فراهم کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches