×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
آتش سوزی در تالار پذیرایی

اقتصادتهران: آتش سوزی تالار پذیرایی در خیابان فدائیان اسلام با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۱۴:۰۰ عصر امروز با مشاهده دود و شعله از پشت بام یک تالار پذیرایی در خیابان فداییان اسلام، نبش پل سیمان و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ نیروهای عملیات ایستگاه ۱۴ به محل حادثه اعزام شدند.

بهنام ریاضی معاون منطقه هفت عملیات در این باره اظهار داشت: پشت بام یک تالار پذیرایی به وسعت ۶۰۰ متر مربع که در قسمتی از آن فضایی به عنوان انباری تعبیه و مملو از لاستیک های خودرو بود دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی از آن به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: نیروهای عملیات پس از بازدید و بررسی و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از یک رشته لوله آبدهی و تجهیزات انفرادی عملیات خود را آغاز کردند و از سرایت آتش به دیگر نقاط تالار جلوگیری کردند.

معاون منطقه ۷ عملیات تصریح کرد: آتش نشانان با تخلیه محل و لکه گیری کامل با اطمینان از عدم وجود آتش پنهان در قسمت های مختلف انبار به ماموریت خود پایان دادند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches