×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۰ پایتخت

اقتصادتهران: طی مراسمی با حضور حسن رباطی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و هیئت همراه، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، جمعی از معاونین و مدیران منطقه از زحمات عباس بابازاده شهردار پیشین تقدیر و سهیلا صادق زاده به عنوان شهردار جدید منطقه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در این مراسم حسن رباطی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته، منطقه ۱۰ را دارای بافتی با اصالت مذهبی و مردمی متدین برشمرد و گفت: ما هم قسم هستیم در وظایف محوله و ماموریت های کاری برای تحقق منویات شهردار محترم تهران که همان خواسته مردم شریف است و به عنوان امانتی بر دوش ماست انجام وظیفه و تلاش کنیم.

وی با اشاره به سخن گهربار سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با مضمون “مسئولیت امانتی است که واگذار می شود تا بتوانیم خدمتگزار باشیم” یادآور شد: حیات و ممات شهرداری وابسته به مشارکت شهروندان است و می بایست ضمن تکریم ارباب رجوع، با گوش شنوا و سعه صدر به همراه رعایت ضوابط و مقررات قانونی پاسخگوی مطالبات شهروندان باشیم.

وی در ادامه با تقدیرو تشکر از زحمات عباس بابازاده شهردار پیشین منطقه به عنوان یکی از مدیران خدوم، باسابقه، متدین و کارآمد برای وی از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون کرد و در ادامه با معرفی سهیلا صادق زاده به عنوان شهردار جدید منطقه وی را یکی از نیروهای باسابقه، مجرب، خوشنام، امانتدار، پاکدست و تلاشگر برشمرد که در پست های قبلی نیز کارنامه موفقی داشته است و از وی خواست تا با روحیه مادرانه و مهربان، حسن سلوک و مردمداری در جهت تحقق خواسته های شهروندان تلاش کند.

رباطی در ادامه اظهار امیدواری کرد با توکل به خداوند متعال و عمل به فرمایشات بزرگان خارج از شعار زدگی بتوانیم ارائه خدمت کنیم تا امید بیش از گذشته به شهر برگردد و بتوانیم پاسخگوی همراهی و تشریک مساعی مردم باشیم.

در این جلسه همچنین سهیلا صادق زاده شهردار جدید منطقه ضمن قدردانی و حسن اعتماد دکتر نجفی شهردار محترم تهران، تلاش برای خدمتگزاری به مردم، بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسانه، استفاده بهینه از فرصت ها و آشنایی با نیازها و خواسته های مردم با کمک شورایاری ها و مدیریت محله، بازدید مستمر از سطح محلات،احصا نواقص و رفع مشکلات و تعامل بیشتر با مناطق همجوار را از برنامه های پیش رو عنوان کرد.

در ادامه این جلسه عباس بابازاده ضمن ارائه گزارش از اقدامات و تلاش های صورت گرفته در منطقه از همکاران خود تقدیر و طلب حلالیت کرد. همچنین دبیر دبیران شورایاری به نیابت از شهروندان منطقه با اهدای لوح تقدیر از زحمات عباس بابازاده تجلیل کرد.

گفتنی است در این مراسم همچنین زهرا صدر اعظم نوری و سید محمود میرلوحی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از عملکرد و فعالیت های عباس بابازاده شهردار پیشین منطقه تجلیل کردند و برای سهیلا صادق زاده نیز به عنوان شهردار جدید منطقه آروزی توفیق روز افزون نمودند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches