×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اتصال آسان به خدمات الکترونیکی بانک ایران زمین

اقتصادتهران: با عضویت در کانال تلگرام بانک ایران زمین به آسانی به خدمات بانکداری الکترونیکی بانک متصل شوید.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، این بانک در راستای دسترسی آسان مشتریان و مخاطبین به خدمات بانکداری الکترونیکی، این امکان را فراهم کرده است که مشتریان با عضویت در کانال رسمی تلگرام بانک به راحتی به این خدمات متصل شوند.

مشتریان پس از ورود به کانال رسمی بانک ایران زمین به آدرس https://telegram.me/izbank و کلیک برروی هر کدام از خدمات به صفحه مورد نظر در وب سایت بانک متصل و سپس خدمات مورد نظر را دریافت نمایند.

دانلود همراه بانک، دانلود همیار بانک، تعیین شماره شبا، اینترنت بانک، باشگاه مشتریان، جستجوی شعب، محاسبه سود حساب سپرده، استعلام ضمانت نامه و سایت بانک ایران زمین از جمله مواردی است که مشتریان می توانند از این طریق به آنها دسترسی داشته باشند.مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: با توجه به هدف گذاری های بانک مهر اقتصاد در مدیریت شایستگی و براساس فضای ترسیم شده در سند چشم انداز آن که بر مبنای اسناد اقتصادی بالادستی نظام طراحی شده، این آزمون در مراحل گوناگون و با رویکرد سنجش سطح تخصصی کارکنان و ارزیابی میزان کفایت و لیاقت آنان در انجام وظایف محوله، توانایی پذیرش مسئولیت، استفاده بهینه از کارایی پرسنل، تعیین جایگاه متناسب بر اساس توانایی های اجرایی و تخصصی شرکت کنندگان برگزار گردیده است.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای اصل شایسته سالاری در ارکان مختلف بانک مهر اقتصاد گفت: تعهد افراد نسبت به اهداف از پیش تعیین شده همچون انجام درست وظایف محوله، احترام به فرهنگ و ارزش های حاکم بر بانک، تلاش مستمر برای تحقق اهداف از مواردی است که برای توسعه بانک در نظر گرفته شده است.

ایمانی افزود: اجرای این قبیل برنامه ها موجب می شود ساختار کلان مدیریتی بانک مهر اقتصاد در راستای پاسخگویی به مطالبات همکاران در زمینه ارتقاء سطح تخصصی و ایجاد فرصت های برابر انتظام یابد و بانک در مسیر توسعه و تحقق اهداف از پیش تعیین شده گام بردارد.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با اشاره به تعداد بالای شرکت‌کنندگان آزمون اظهار داشت:‌ این آزمون با این تعداد شرکت کننده، روش سنجش مناسبی که کارکنان مهارت‌ها، دانش و آگاهی‌شان را محک ‌زنند تا در صورت نیاز، خود را به دانش نوین بانکداری مجهز سازند.

ایمانی افزود: انتخاب و انتصاب مدیران رده‌های مختلف اداری و اجرایی، یکی از مسائل مهم و ضروری در بانک است چرا که مهم‌ترین عامل دوام یک سازمان، فرزانگی و شایستگی مسئولین و مدیران آن می‌باشد.

مدیر عامل بانک ادامه داد: چنانچه مدیران شایسته و تربیت یافته در رأس سازمان‌ها قرارگیرند، کیفیت فعالیت‌های سازمانی به طور فزاینده‌ای بهبود خواهد یافت چرا که مدیریت شایسته، محور اصلی توسعه سازمان ها می شود از اینرو شایسته سالاری در نظام ارتقاء و انتصاب بسیار حائز اهمیت است.

ایمانی بهبود روحیه کارکنان و مدیران، حفظ و نگهداشت استعدادهای درون سازمانی، ایجاد فرهنگ شایسته گزینی، ایجاد انگیزه برای یادگیری کارکنان و مدیران، افزایش تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان و مدیران، افزایش میل به پیشرفت و درنتیجه تلاش در جهت بهبود فعالیت ها، کاهش هزینه های جذب و به کارگماری مدیران بیرونی، برنامه ریزی آموزشی هدفمند و ایجاد امکان ارائه توانمندی ها و حرکت در راستای ارتقای شغلی را از اهداف برنامه مدیریت استعداد ها و جانشین پروری در بانک مهر اقتصاد عنوان کرد.

وی ایجاد و توسعه توانمندی ها،استفاده ار فرصت ها، تعهد به معنای کامل و عمل کردن به برنامه ها و حرکت در مسیر تحقق اهداف کلان بانک را از ضرورت های پشرفت شغلی عنوان کرد ابراز داشت: شناسایی نیازهای آینده، شناسایی مشاغل کلیدی، شناسایی کاندید های دارای بالاترین ظرفیت، آزمون، ارزیابی عملکرد، مصاحبه، آموزش های مورد نیاز و  فعالیت های توسعه ای فرد، تعیین مخزن استعداد ها، کارورزی (در صورت نیاز)، پیشرفت در زمان مناسب، نظارت و ارزیابی، اصلاح و بازنگری جزء رویکرد کلی مدیریت استعداد ها و جانشین پروری در بانک است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches