×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
گردهمایی صدها شاعر و علاقمند به شعر و ادب فارسی

اقتصادتهران: صدها شاعر و علاقمند به شعر و ادب فارسی از سراسر کشور در همایش سراسری شاعران که همزمان با همایش آوای ایل در موزه طیعت و حیات وحش ایران – دارآباد- برگزار شد، گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، دکتر مجید نوائیان مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران – داراباد – با بیان خبر فوق اظهار داشت: در این مراسم که به همت انجمن ادبی پایتخت شعر و موزه دارآباد برگزار شد، شاعران در سبک های مختلف شعر و ادب با حضور در نشست های ادبی به شعرخوانی پرداختند.

وی گفت: نشست شعر کلاسیک را محمد سعید میرزایی، ناصر فیض و نشست مجموعه سپیدسرایان کشور را حمید رضا شکار سری برعهده داشتند که صدها نفر از شاعران در این نشست ها به قرائت شعر پرداختند.

نواییان شعر کودک را بخش دیگری از این همایش دانست که گیتی خامنه مجری موفق کودک به همراه آسیه حیدری این نشست را برگزار کردند و ترانه سرایان نیز در کنار امیر ارجینی و سامی تحصیلداری به خواندن سروده های خود پرداختند که مورد نقد و نظر اساتید قرار گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: اختتامیه این گردهمایی به شعرخوانی اساتید و اهدای لوح به فعالان عرصه ادبیات و اهدای جایزه به منتخبین صاحب کتاب هر استان اختصاص یافت و بیش از هزار جلد کتاب جمع آوری شده از شرکت کنندگان همایش در پایان مراسم به علاقه مندان اهدا شد.

گفتنی است اجرای موسیقی محلی از دیگر قسمتهای این همایش محسوب می شد و در حاشیه همایش اقوام مختلف ایرانی با برپاکردن سیاه چادرها و ارائه صنایع دستی و غذای محلی خود پذیرای شاعران، نویسندگان و هنرمندان سراسر کشور بودند که نوای موسیقی محلی هر قوم به غنای این همایش افزود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches