×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دستور رئیس جمهور برای تکمیل مسکن مهر تا پایان سال

اقتصادتهران: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور رئیس جمهوری برای تکمیل و اتمام طرح مسکن مهر تا پایان۹۶ گفت: پرونده مسکن مهر تا پایان آذر در ۱۰ استان به اتمام می‌رسد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در آیین بهره برداری از یکهزار و ۱۳۶ واحد مسکن مهر لرستان افزود: در دولت یازدهم ۹۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل و ۵۵ درصد اسناد اعیانی آن اخذ شده و تسهیلات بانکی را ۲ مرحله از ۲۵۰ میلیون ریال به ۴۰۰ میلیون ریال افزایش دادیم.

وی با اشاره به اینکه همچنین در این مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات از ۱۵ به ۲۰ سال تغییر یافت، بیان کرد: به علت مکان‌یابی‌های نادرست بخشی از واحدهای مسکن مهر در کشور بدون متقاضی مانده است.

وی اضافه کرد: تنها یکهزار و ۱۲۰ واحد مسکن مهر در لرستان باقی مانده که جشن پایان مسکن مهر را در این استان تا پایان سال خواهیم گرفت.

اصغری مهرآبادی به دستور رئیس جمهوری به وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل و اتمام طرح مسکن مهر تا پایان امسال اشاره کرد و گفت: در استان‌های زنجان و یزد پرونده مسکن مهر بسته شده و در ۱۰ استان دیگر تا پایان آذرماه مسکن مهر به اتمام می‌رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches