×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
امکان گزارش شکایت ثبت نام اینترنتی تلفن ثابت در سامانه ۲۰۲۱ در منطقه تهران

اقتصادتهران: مدیر مخابرات منطقه تهران گفت: با متمرکز شدن تمامی درگاه‌های ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران در سامانه ۲۰۲۱ مدت زمان پاسخگویی به شکایات کاهش یافت.

به گزارش ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه الکامپ، عرب هاشمی مدیر مخابرات منطقه تهران از متمرکز شدن تمام درگاه های ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران، در سامانه ۲۰۲۱ خبر داد و اظهار داشت: پیش از این مخابرات درگاه‌های ارتباطی متعددی در خصوص ثبت شکایات داشت که با تجمیع این درگاه‌ها سامانه جامع رسیدگی به شکایات در واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران راه اندازی شد.

وی افزود: اکنون واحد ارتباط مردمی مخابرات یکپارچه شده که مشترکان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، مشکل و شکایات خود را به این سامانه گزارش کنند که با تجمیع شکایات امکان نظارت، پایش و رصد مستقیم دفتر بازرسی بر فرآیند رسیدگی به شکایات فراهم می‌شود و در نتیجه شاهد کاهش زمان پاسخگویی خواهیم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches