×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از سامانه جامع مناطق ویژه بندری

 

اقتصادتهران: معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر از رونمایی فاز نخست «سامانه جامع مناطق ویژه بندری» در مجتمع بندری امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، جلیل اسلامی معاون امور بندری و مناطق ویژه گفت: در اجرای برنامه توسعه اقتصادی و به منظور توسعه خدمات دولت الکترونیک و ‌افزایش بهره وری در حوزه بندری و دریایی فاز نخست سامانه جامع مناطق ویژه بندری در مجتمع بندری امام خمینی (ره) مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در جهت تسریع و تسهیل خدمات در صدور مجوزهای فعالیت مناطق بندری و پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در گام نخست از بخش اول سامانه جامع مناطق ویژه بندری خود رونمایی کرد، که «صدور مجوز فعالیت» برای متقاضیان به صورت کاملا غیر حضوری صورت می‌گیرد.

معاون امور بندری و مناطق ویژه در ادامه گفت: صدور مجوز فعالیت در مناطق ویژه بندری پیش تر به صورت حضوری بود اما با راه اندازی این بخش از سامانه جامع مناطق ویژه بندری متقاضی می تواند با ثبت نام و دریافت کد کاربری از هر نقطه جغرافیایی درخواست خود را برای صدور مجوز فعالیت در بنادر ارسال و پیگیری کند.

اسلامی اظهار داشت: هفته گذشته این سامانه به همت اداره کل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در مجتمع بندری و منطقه ویژه اقتصادی امام خمینی (ره) با موفقیت راه اندازی شد و از این پس متقاضیان فعالیت در این بندر می‌توانند با ارائه درخواست و انجام پرداخت‌های الکترونیکی و همچنین ردیابی مراحل صدور مجوز خود مطلع شوند و آن را دریافت کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches