×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پخش صحنه هایی ازجام جهانی تهران برای دفاع از ماندن کشتی در المپیک

دست اندرکاران فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) برای دفاع از ماندن این رشته در المپیک درفیلم تبلیغاتی خودصحنه هایی از جام جهانی تهران و هزاران تماشاگر مشتاق ایرانی را برای شرکت کنندگان در یکصد و بیست و پنجمین مجمع عمومی کمیته بین المللی المپیک پخش کردند.

به گزارش ایرنا، در این فیلم که برای دفاع از ماندن کشتی در المپیک توسط فیلا ساخته شده بود، صحنه های مختلفی از ورزش کشتی و اجرای فنون زیبای آن به نمایش گذاشته شده بودکه در بخش هایی ازآن حمید سوریان، جام جهانی تهران و همچنین کشتی روی ریل که با شرکت تیم های ایران و آمریکا و روسیه برگزار شد، به نمایش درآمده بود.

دیروز(یکشنبه) با رای اکثریت اعضای کمیته بین المللی المپیک، کشتی در میان ۲۶ رشته اصلی بازی‌های تابستانی ۲۰۲۰ باقی ماند.

کشتی با به دست آوردن ۴۹رای اعضای کمیته بین المللی المپیک ، موفق شد در بازی‌های تابستانی ۲۰۲۰هم حضور داشته باشد. بیسبال وسافتبال ۲۴رای واسکواش تنها ۲۲ رای کسب کردند.از میان این سه رشته، تنها یک رشته می توانست جزء رشته‌های اصلی المپیک در سال ۲۰۲۰ باشد.

کشتی یکی از رشته های اصلی المپیاد‌های باستانی بوده است، پس از ارزیابی عملکرد این رشته ورزشی درالمپیک ۲۰۱۲ لندن، توسط کمیته بین المللی المپیک در ماه فوریه ۲۰۱۳ (بهمن ۱۳۹۱)از رشته های اصلی بازی‌های تابستانی کنار گذاشته شد.

فدراسیون بین المللی کشتی بعد از این اتفاق شاهد تغییر در سطح ریاست این فدراسیون بود و در سه ماه گذشته نیزتغییرات متعددی را برای جذب نظرکمیته بین المللی المپیک بوجود آورد.کم کردن زمان واضافه کردن امتیازها دو مورد از تغییرات کشتی در سه ماه گذشته بوده است.

در جلسه دیروز کمیته بین المللی المپیک در بوئنوس آیرس روسای هر کدام از این سه رشته در ۳۰دقیقه برنامه و دلایل خود را برای قرار رفتن در میان ۲۶ رشته ورزشی المپیک بیان کرده و فیلم های تبلیغاتی تهیه شده را نمایش دادند.

برای دفاع از اسکواش حتی راجر فدرر و اندی ماری از قهرمانان تنیس جهان به میدان آمده بودند و از بیس بار نیز انتونیو کاسترو پسر فیدل کاسترو دفاع می کرد، اما آنها نتوانستند پشت رشته قدیمی و محبوب ایرانی ها را بر زمین بزنند.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches