×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شرکت‌های تخصصی بیمه عمر؛ گزینه‌ای ایده‌آل‌ برای بیمه‌گذاران

اقتصادتهران: در سال‌های اخیر صنعت بیمه کشور دستخوش تغییر و تحولات زیادی شده است. از تغییر رییسان کل در بیمه مرکزی گرفته تا تغییرات در هیات مدیره و ترکیب سهامداران در برخی شرکت‌های بیمه. از سوی دیگر اتفاقی که برای بیمه توسعه روی داد نیز در تاریخ صنعت بیمه کشور بی‌سابقه بود.

اما این صنعت با وجود تمام مشکلاتش هر روز سعی در نوآوری داشت و مدیران و دست اندرکاران آن مصمم به توسعه سهم بازار خود بوده‌اند. این در حالی است که در دو سه سال اخیر با توجه به توسعه بازار بیمه عمر در ایران، فروش این رشته بیمه‌ای با کمی استقبال روبرو شده است اما همچنان با شرایط ایده‌آل فاصله بسیار زیادی دارد.

در این میان ظهرو بروز شرکت‌های بیمه‌ای در بخش خصوصی به ویژه بیمه‌های تخصصی می‌تواند حال و هوای این صنعت را تا حدودی دگرگون کند. در حالی که از فعالیت یک شرکت بیمه تخصصی از با محوریت بیمه‌های عمر تقریباً یکسال می‌گذرد چندی پیش دومین شرکت در زمینه بیمه عمر و زندی نیز مجوز خود را از بیمه مرکزی دریافت کرد که به نظر می‌رسد این تحولات گام مثبتی در زمینه توسعه و فروش بازار بیمه‌های عمر باشد.

در حالی که بسیاری از مردم با انواع بیمه نامه‌های عمر آشنا نیستند اما وجود بیمه نامه مختلف در زمینه عمر یکی از دستاوردهایی است که معرفی خدمات و شناساندن آن‌ها به مردم می‌تواند امیدهای تازه‌ای برای فروش این بیمه نامه در مشتریان و بیمه گذاران ایجاد کند.

بیمه عمر اگرچه تاکنون آن گونه هست به مردم معرفی نشده اما می‌توان گفت که توسعه این رشته بیمه‌ای بدون شک تحولی بس عظیم هم در روند فعالیت شرکت‌های بیمه و هم در وضعیت زندگی و سرمایه گذاری بیمه گذاران این بخش ایجاد خواهد کرد.

در این میان لازم است تا هر فرد با توجه به تبلیغات متعددی که از سوی شرکت‌های مختلف بیمه انجام می‌شود، اطلاعات خود را در خصوص کارکردها و محصولات بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی و سرمایه‌گذاری افزایش داده تا بتواند در صورت مواجه شدن با خرید بیمه‌نامه با در اختیار داشتن دانش کافی نسبت به این امر اقدام کند. بالطبع شرکت‌هایی که به صورت تخصصی در زمینه ارائه و فروش بیمه‌نامه‌های عمر فعالیت دارند می‌توانند گزینه‌ مناسب‌تری برای بیمه‌گذارانی باشند که قصد خرید یک بیمه نامه مطمئن را دارند. شرکت‌های بیمه تخصصی که فروش بیمه نامه عمر را با شرایط بهتری به مردم عرضه می‌کنند بهترین مامن برای افرادی هستند که ممکن است در یک چشم بر هم زدن، سرمایه زندگی خود را با از دست دادن سرپرست خانوار، بر باد رفته ببینند و به همین منظور خرید بیمه‌نامه عمر در چنین شرایطی می‌تواند مرهمی بر دردهایی باشد که هیچکس از آن خبر ندارد.

بدون شک هر اقدامی که در راستای توسعه فروش بیمه نامه‌های عمر انجام شود از پشتوانه‌ای محکم برخوردار خواهد بود.

به امید روزی که هر ایرانی چندین بیمه نامه عمر در اختیار داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches