×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سوخت ‎رسانی در مناطق زلزله‎ زده به روال عادی بازگشت

اقتصادتهران: سوخت ‎رسانی در استان کرمانشاه که از ساعت نخست وقوع زلزله به صورت فشرده در حال انجام بود، با تامین نیازهای فوری، به حالت عادی برگشت.

به گزارش وزارت نفت، «فاطمه کاهی» رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اعلام این مطلب افزود: نفتکش های سیار از نخستین ساعات زلزله در مناطق مورد نظر مستقر شده بودند و این موضوع از طریق صدا و سیما به مردم اطلاع رسانی شده بود.

وی ادامه داد: تا کنون چهار میلیون لیتر نفت سفید به این مناطق عرضه شده است.

کاهی بیان داشت: فقط امروز ۶ هزار عدد پیک نیک ۲٫۵ و پنج کیلویی برای پخت غذا با همکاری شرکت‎های بوتان و پرسی‎گاز ایران به این مناطق ارسال شد.

وی با اشاره به ارسال هفت هزار کپسول ١١ کیلویی گاز مایع به مناطق مورد نظر، اظهار کرد: ۲ دستگاه شارژ کپسول ١١ کیلویی به ظرفیت‎های ۶٠٠ گالن (در ثلاث باباجانی) و هزار و ۵۰۰ گالن (در قصر شیرین) به صورت سیار مستقر شده است.

این مسئول همچنین از راه اندازی تاسیسات سیلندر پرکنی سرپل ذهاب خبر داد و گفت: این تاسیسات ظرفیت روزانه ۵٠ تن کپسول گاز مایع را داراست.

به گفته وی، حجم ذخیره سوخت در مناطق زلزله زده به صورتی بوده که نفتکش ها برای تخلیه در نوبت می ماندند.

بر اساس این گزارش، با وجود آنکه پس از وقوع زلزله، جایگاه‌های عرضه سوخت در استان کرمانشاه با صف طولانی خودروها مواجه بودند، اما سوخت ‎رسانی به مصرف کنندگان بدون مشکل و بی وقفه ادامه یافت و با تمهیدات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه خللی در ارائه سوخت به جایگاه‌ها و مصرف کنندگان نفت سفید پیش نیامد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches